Ads

Sunday 12 April 2015

Cristina Suzanne Yang Sempoi Dalam Cosmopolitan April 2015

Aku sanggup beli Cosmopolitan bulan ni yang dikenakan GST semata-mata nak baca pasal Cris yang sempoi. Tak suka tau kena GST ni! Walaupun nilai 36 sen tu dilihat kecil tapi sangat besar kepada rakyat macam aku nu. Kalau dihimpunkan syiling 6 sen tu beribu-ribu kali, dah berapa banyak habis. Kalau 1000 x 6 sen, RM60 boleh habis tau. RM60 tu boleh beli makanan untuk beberapa hari atau isi minyak.

Kita stop dulu membebel pasal GST ni. Lain kali kita boleh bebel. Aku percaya Cris pun tak suka GST ni. Walaupun tak pernah bersua muka, aku menyenangi Cris sebagai seorang pelakon. Sampai sekarang Cris takdelah ciri-ciri sebagai seorang yang gilakan perhatian orang tak pasal-pasal. Lupakan pasal mukanya yang comel. Memang dia comel pun. Selamat datang ke alam 30an.

Aku suka sifatnya yang merendah diri. Harapnya dapat kekalkan. Taknak puji lebih-lebih takut aku pulak yang kecewa. 


Sentiasa sedar diri.

Kalau pelakon lain keluarlah ayat klise, "Saya dambakan watak orang gila atau pelacur." @cristinastockstill pula lihat kemampuan dirinya untuk bawa sesuatu watak.

Ya, ada masanya kita perlu pentingkan diri sendiri. Macam pernah dengar ayat ni. Kat mana ye?

These are my love rules...


1 comment: