Ads

Friday 10 January 2014

The Saint - The Fiction Makers

Setelah seminggu memerah otak mengingatkan apa tajuk filem ni, baru tau rupa-rupanya inilah The Saint - The Fiction Makers. Mula-mulanya aku terperasan filem lama ni ditayangkan di TV2 untuk slot Sunday Midnight Movie tapi aku tak sempat tengok sebab dah tengah malam sangat. Berkira-kira nak tengok kat Youtube tapi lepas tu aku lupa tajuknya. Berbekalkan kata kunci the saint the writer, adoi....payahnya nak jumpa. Aku cuma ingat sinopsisnya tentang seorang penulis buku genre penyiasatan dan aksi guna nama pena lelaki sedangkan dirinya adalah seorang perempuan.

Selama ni aku cuma tahu filem The Saint yang dilakonkan oleh Val Kilmer. Tak sangka asalnya The Saint ini merupakan drama bersiri.

The Saint - The Fiction Makers trailer



No comments:

Post a Comment