Ads

Thursday 9 January 2014

Majalah - Januari 2014

Aku suka sangat baca majalah sebab tak seperti baca buku, aku suka belek-belek majalah dulu, tengok gambar dan tengok topik yang diutarakan. Selalu juga mula baca majalah dari belakang sebab selalunya di muka surat belakang hanya ada artikel satu muka surat (selalunya editor atau mereka yang senior membebel kat sini - baca: berkongsi pengalaman) atau pun kompilasi do or don't. Aku sendiri pun lebih suka majalah berkaitan wanita dan kecantikan. Boleh juga masuk peraduan dan untung-untung menang produk baru di pasaran. Jimat belanja. Selalunya tiap-tiap bulan aku akan beli majalah Her World, InTrend, Lisa dan The Malaysian Women's Weekly. Lain-lain majalah aku akan pertimbangkan untuk beli kalau disertakan bersama kalender, sampel produk, booklet atau pun freebies yang menarik.


No comments:

Post a Comment