Ads

Saturday 23 November 2013

Rindu Belum Berhenti


Novel aksi-thriller-romance. Sekali lagi aku 'cut & paste' sinopsis.

DIA ada segala-galanya, sehinggalah satu hari semuanya berubah. Jenayah yang terancang menyebabkan tiba-tiba dia menjadi pelarian. Dia keseorangan sehingga lelaki bermata sedih itu datang. Tanpa sedar, dia meletakkan seluruh kehidupan di tangan lelaki itu. Lelaki yang diketahui amat berbahaya, namun Adni yakin lelaki itulah penyelamatnya.

Zack, lelaki berdosa yang mahu meninggalkan kisah silamnya yang gelap. Bersama Adni mereka menjadi pelarian. Antara memburu dan diburu, mereka perlu menyelamatkan diri untuk meneruskan kehidupan. Demi Adni, dia rela andai maut yang menjemputnya pulang.

Jenayah terhadap Adni, jenayah yang terancang. Penuh momen yang menggetarkan jiwa. Senjata yang dicipta manusia, apakah tujuan di sebaliknya? Menjadi perisai menyelamatkan diri atau mengurangkan jumlah manusia di muka bumi?

Antara Zack dan Adni, laluan ke syurga bermula dengan maraknya api neraka. Bila hati manusia diselubungi dengan dendam, berpaksikan kesumat, mampukah cinta menghapuskan semua kekeliruan yang datang? Dapatkah Adni menemui cintanya semula?

Adni - Kudamba Bahagia bersamamu.
Selagi Rindu Belum Berhenti, aku akan tetap
menantimu. Aku akan tetap menanti kerana
Kau Tercipta Untukku.


Judul Buku: Rindu Belum Berhenti
Penulis: Dhiya Zafira
Penerbit: Karangkraf
Harga: RM18


No comments:

Post a Comment