Ads

Wednesday 25 May 2011

Syukur

Syukur dengan apa yang dikurniakan oleh-Nya. Cuma saya yang tidak pandai berterima kasih kepada-Nya. Semoga saya lebih bersyukur dan terus bersyukur.

Saya sangat gembira mendapat honorarium daripada pihak DBP. Walaupun hanya di ruangan surat pembaca Dewan Kosmik, ia terus menjadi pemangkin untuk saya terus menulis. Saya sedar, saya sedang bertatih dalam dunia penulisan dan masih banyak yang perlu dipelajari. Satu lagi, surat saya kepada majalah Aniqah (Jun 2011) juga turut disiarkan.

Perasaan saya berbaur, namun saya berdoa agar pihak penerbit buku menerima draf buku muzik saya. Amin.


I'm grateful to God because He gives everything to me. I want to be more and more grateful to Him. I've just received a cheque from DBP. Although it is just a small contribution for letters from the readers section for Dewan Kosmik, but it is a good start for me. My comments and suggestions are published in Aniqah magazine too (June 2011). I'm just a beginner, far from being an amateur and I need to learn a lot on writing.

I have a mixed emotion at this moment, I pray so hard, hoping that the publisher will accept my music book. Amin.

No comments:

Post a Comment